Tuesday 9 April 2013

Flamenco - 情迷巴塞隆拿

西班牙是一個充滿動感的國家,來到這裡一定要看看佛朗明哥 (Flamenco)表演,但西班牙大部份有表演Flamenco的地方,多數遍佈在馬德里 (Madrid) 和西維爾 (Seville),要係巴塞隆拿(Barcelona) 睇Flamenco都幾難搵,我搵左好耐,終於俾我搵到一間!

El Tablao de Carmen,位於西班牙村內的一間餐廰,可享受晚餐同時欣賞Flamenco,必須要先預約及付款。

西班牙村內,有一間店舖有一種威士忌朱古力賣的,超好味,超濃酒香的朱古力,來這裡一定要買。

另外,遊西班牙必定要買的手信:黑毛豬!因為實在比香港平出很多 (比香港的平一半以上)!同埋好味好多!售賣黑毛豬的地方,在街上可以找到,比超市售賣的更好味及新鮮。

我們要睇Flamenco的餐廳,位於西班牙村內,是需要入場費的,但因為我們是吃晚餐而豁免了入場費。

西班牙村內


Gaudi 的名字,在西班牙是隨處可見的。
這位人兄想點?
FLAMENCO! DANCE START!




同行朋友勁鍾意哩位靚仔哥哥!


這夜是西班牙的最後一晚了,明天便要回香港,永遠記得我們在客廳傾通宵的一晚。


相關文章:
摩西之旅 (倒數篇)
有關摩洛哥+西班牙之旅
下一站:西班牙
差點錯失的球賽@Camp Nou 
Casa Mila & Museum Picasso
Sagrada Familia 聖家大教堂
Parc Guell 奎爾公園
Dali Museum 達利美術館
Flamenco - 情迷巴塞隆拿 

No comments:

Post a Comment