Saturday 8 November 2014

免費台灣之旅 - To Hong Kong with Love

第一次,因為參加攝影比賽中獎,仲要奬品係雙人來回台灣機票連酒店,開心死我了!

事源係咁的,影星鍾楚紅因為太愛香港,所以佢平時影相作品都係以香港風貌為主題,結集了多張相片後,出了一本相冊,同時舉辦了個相片展,名為To Hong Kong with Love。我喺Facebook見到有個「agnes b. x 鍾楚紅 To Hong Kong with Love」攝影比賽,得獎者可得雙人來回台灣機票連酒店。我見獎品咁吸引,就碰碰運氣參加,結果真係中左!

我的參賽作品其實只係一張很普通的相,但我想可能是配合主題吧,亦可能是上天知道我這段期間工作太辛苦安排我放鬆一下吧,居然俾我入選左。





係咪真係鍾楚紅抽架?!開心死我了!

我的得獎作品:「心。紮根香港」 (agnes b. x To Hong Kong with Love 攝影比賽)

就係咁,我就因為突如其來的運氣,展開了三日兩夜台灣之旅。

agnes b. 今次的安排真的很體貼,除了機票酒店全包外,還安排了一間很好的酒店給我們。今次入住的酒店為 - 寒舍艾麗酒店 (Humble House Taipei),位於市中心三越旁邊,誠品附近,酒店房夠大,設備好,最重要是早餐超豐富,真心推介!

酒店房很大,乾淨企理,真心推介!
酒店廁所大到......可以玩自拍!XD
仲有咖啡機添!
酒店泳池可以望到101
台灣之旅......待續......







No comments:

Post a Comment